Bejelentkezés  \/
vagy
 Use Facebook account  Use Google account
x
2024. március 29. Péntek  Ma Auguszta napja van.

Terep Százas 2010

• Állapot: Archív
Terep Százas 2010, extrém, futás, maraton, ultra, ítéletidőA hihetetlen zord időben is megrendezett Terep 100 ultra futóverseny beszámolója, az egyik főszervező "Csanya" szavaival. Az esemény biztosan emlékezetes lesz minden résztvevőnek, hiszen az amúgy is nagyon kemény terep és verseny kiegészült egy olyan ítéletidővel, amelyet az emberek többsége még négy fal között is csak félve él át.

A legnagyobb gratulációnk minden indulónak!

19 máj. 2010 Hozzászólás: Hozzászólás
(0 szavazat)

A versenyen több csúcs is született, a férfi győztes Hajdúska Balázs hihetetlen tempóban teljesítette a távot, a női győztes Wermescher Ildikó, pedig sok szemtanú szavaival isfantasztikusan futott. A X2S tagjai közül Herbák Gergő a fantasztikus 6. helyen futott be, Takács Gyuri pedig 15 órán belüli biztonsági idővel ért célba.

Csanya verseny beszámolója

A körülményekről:

A délelőtt tökéletes futóidőben telt, ám a délután és az este minden képzeletet fölülmúlt. Ilyen viharban versenyt rendezni? Rémálom. A felelöségünk óriási, lehetőségeink erősen korlátozottak. Hétfőn elkezdem a 2011-es Terep Százas szervezését. Jövőre minden ellenőrzőpont ami lakott területen van, sátorban vagy épületben lesz. Ha van valakinek ismerőse a nagykovácsi, piliscsabai, kesztölci, pilisszentkereszti,dömösi, pilisszentlászlói, visegrádi, csobánkai,pilisborosjenői önkormányzatnál, keressen meg mélben legyen kedves. Az ilyen idő miatt van néhány versenyen kötelező felszerelésként esőkabát és/vagy izofólia. Szerencsére senki sem maradt a terepen és nem kell emlékversenyt szerveznünk jövőre.

Már a rajtban perlekedett velünk az iskolában szembe lakó. Aztán este még a rendőrséget is kihívta ránk. A Csikóváraljai pontunk ( bár a turista ház kerítésén kívül volt ) zavarta a ház gondnokát. Szerencsére sikerült telefonon megnyugtatnom. Több pontról hoztunk be feladókat. Amikor megtudtam, hogy Pilisszentlászló után a patakon már nem lehet átkelni felhívtam a Kisrigó pontőreit, hogy a továbbmenőket irányítsák Dömörkapu- Lajos-forrás útvonalra. Felautóztam Dömörkapuhoz és felgyalogoltam az erdészeti úton a Kisrigóhoz. Több résztvevőt útbaigazítottam. Mire visszafelé gyalogoltam, az úton már bokáig ért a víz és labdányi köveket görgetett a sodrás.

Lupus éjfél körül felment a Csúcs-hegyi nyeregbe útbaigazítani a két utolsó résztvevőt. Ők kicsúsztak a szintidőből, de a körülményekre való tekintettel elismertük a teljesítésüket.

A jelzésekről:

Tudnotok kell, hogy a versenyengedély kifejezetten tiltja a privát jelzések minden fajtáját. Tehát akár a szalagozás, akár a festés (fára vagy kőre) tilos.

A VTM után felhívtak a Vértesi erdészettől és nemtetszésüket fejezték ki amiért a fákra fújtam. Ráadásul volt egy pont a VTM-en ahol erdészeti jelzések is voltak a fákon ( ugyanolyan festéket használtak mint mi...) és ott sokan letértek emiatt az útvonalról.

A VTM résztvevői közül többen mondták, hogy a földre kéne festeni és nem a fákra.

Aztán a Mátrabércen a földre fújt nyilak tökéletesen mutatták az utat. Itt határoztam el, hogy a Terep Százason a földre fogunk fújni. Lupusszal kb 20 órát töltöttünk az útvonal felfestésével. Sajnos a festésünk ezt a viharos esőt nem élte túl. A célban szalagunk nem volt így, nem tudtunk a körülményekhez alkalmazkodni és utólag szalagozni.

A frissítésről:

A verseny legsikerültebb része volt ez. Minden pont időben a helyén volt és jóval tovább voltak kint a pontőrők mint amit az itiner írt. Dacára a viharnak mindenki kitartott míg résztvevő volt kint a pályán. Remélem minden versenyzőnk talált ínyére valót az asztalokon.

Van mit javítanunk, ez egyértelmű. Egészen biztos, hogy jó néhányan keserű szájízzel távoztak. Remélem jövőre sikerül egy olyan verseny összehoznunk amivel elégedettek lesztek. Az nyilvánvaló, hogy ennyi pénzből nem tudunk olyan színvonalú versenyt csinálni amit mindannyian vágyunk.

Forrás: terepfutas.hu

A www.terepsport.hu oldal főszerkesztője, koordinátora. A X2S TEAM edzője és versenyzője.

Bemutatkozás duplanyil

Webhely: www.triatlonedzo.hu/

Edzés, támogatás

A terepsport.hu a X2S TEAM multisport csapattal és edzőivel várja a felkészüléssel, edzéssekkel kapcsolatos kérdéseket. Csapat vagy személyi edzéseken is állunk az érdeklődök rendelkezésére.

Életmód tanácsok

Szakembereink a legtöbb életmód témában rövid időn belül választ tudnak adni. Elsősorban a természetgyógyászattal kapcsolatosan, de tagjaink között orvosok is várják a kérdéseket.

Táborok, csapat

A terepsportok legaktívabb és legeredményesebb magyar csapata a X2S TEAM. Tagjai közé várja azokat, akiknek a kalandok és a kihívások az élet mindennapos részei.

Kapcsolatok

Aktív kapcsolataink vannak a hazai és nemzetközi szervezetekkel, versenyrendezőkkel, így szinte bármilyen sporttal, versennyel kapcsolatos kérdésben nagy valószínűséggel tudunk segíteni.

Top Tweets

Maradjunk kapcsolatban!

Budapest, Solymár
T: +36 30 48 88 261
T: +36 70 70 84 474

X2S TEAM - terepsport felsőfokon

Magyarország legeredményesebb terepsport csapata a X2S TEAM

2005 óta 100+ bajnoki címet érdemeltek ki a sportolók, 2000+ eseményen vettek részt, a kiemelt médiamegjelenések száma 200+ (TV, magazinok, rádió interjúk) és a csapat 50+ rendezvényt szervezett.

Legyál Te is tagja ennek a közösségnek!

Amiért érdemes belépned a csapatba:

• közös edzések, versenyek itthon és külföldön
  • egyedi megjelenés, csapatmez
  • váráslási kedvezmények
  • máshol nem megtalálható MULTISPORT érzés

Itt jelentkezhetsz, érdeklődhetsz duplanyil

Hivatalos

A www.terepsport.hu weboldal hivatalos tartalma.